Reklama
 
Blog | Vlaďka Kočvarová

Kdo nenakupuje se slevou, jako by nežil

Kdysi postačila občanka, zdravotní karta a řidičák.

Dnes, kdo nemá všelijaké slevové kartičky, jako by nebyl, kdo nenakupuje se slevou, jako by nežil.

Zákazník se ocitá uprostřed slevového pole a mířeno je na něj různými věrnostními klubovými kartami, slevovými kartami, akčními kupóny, slevovými kódy, slevovými kupóny na nové nezlevněné zboží, slevovými kupóny na vybrané zboží nebo na veškerý sortiment, kupóny na slevu při nákupu nad xxx Kč, kupóny na dárky, slevovými letáky, letáky na akční nabídky, slevovými poukazy, vouchery, lepícími body, nelepící body, zvířátkami a jinými, někdy i těžce definovatelnými figurkami do různých sbírek…

A tak vzniká zábava a nové kulturní vyžití ´´sbírá celá rodina´´.

Obchodní domy mohou v klidu pořádat své celoroční finančně hubnoucí pobyty pod názvy jako listopadový předvánoční výprodej, prosincová vánoční nadílka, lednové povánoční obří slevy, únorová valentýnské akce, březnový jarní úklid, dubnová vypráskaná velikonoční nabídka, květnové rozkvetlé slevy, červnový happy days, červencové hot hot hot days, srpnová přílivová vlna slev, zářijový wild sale a říjnové mega happy hours…

Ještě k tomu přihodit větší než malé množství slev na velkoobchodní ceny a celoroční rodinný program ve volných chvílích je vyřešen.

Počasí je k nákupům vždy příznivé, klima klimatizované, přeháňky hrozí jen u dětí a u šerpů. Ti, jsouce obtěžkáni nákupem, nemají moc možností kam uletět. Ale i tyto přeháňky se dají chytře zahnat, pokud se mužům přiloží k hrdlu nejbližší Take Away pivní pípa a děti se s náhubkem vhodí do koutku s pestrobarevnými kuličkami. S náhubkem pro případ, že by si dítě nesnedlo s jinými, jemu podobnými tvory, v poklidu hrající si v kuličkovém moři na delfínky. A u mužů, kteří jsou vyklidněni pivem, nehrozí takové riziko sebevražedných skoků z butiků s dámským oblečením.

Na druhou stranu, takový rodinný výšlap, v dnešní uspěchané době, v klidu nahradí vysokohorskou tůru. A zaslouženým bonusem se stává vytoužená nízkohorská ´´sleva´´.

Dětské oči už tak nerozzáří vidina plápolajícího ohýnku a opékajících se buřtů, jako spíše nového iPadu. A iBuřty ještě nikdo nevynalezl.

Lidé navíc nejen rádi nakupují, ale také se rádi druží. A právě dalším bonusem těchto výletů je, že aniž by rodinky museli umět hrát golf, přesto mohou patřit do různých VIP klubů. Postačí pouze prodat své osobní údaje ďáblu, a to, jak se s nimi obchoduje na černém marketingovém trhu, se už samozřejmě neřeší. Přitom je to docela výhodný business.

A proč se taky zabývat nějakými osobními údaji, když k těmto třem papučím dostaneme čtvrté zdarma.

 

 

 

 

Reklama